23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fisker henter nye chefer: Skal planlægge aggressiv salgsstrategi

Det amerikanske bilmærke Fisker Inc. med danske Henrik Fisker i spidsen har tilføjet nye brancheprofiler til sit ledelsesteam. Der skal sættes skub i salget, lyder det. 

Den danske bildesigner Henrik Fiskers bilmærke Fisker Inc. udvider nu topledelsen. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse. 

Wolfgang Hoffmann er blevet ansat som landechef for Canada, og Amira Aly er blevet ansat som salgsdirektør for USA.

Og de to nyansættelser glæder adm. direktør Henrik Fisker. 

- Jeg er begejstret for, at to erfarne bilbrancheprofessionelle har valgt at hjælpe Fisker med at nå næste niveau i vores ekspansion. Nordamerika er vores største samlede marked, og jeg ser frem til at arbejde sammen med Wolfgang og Amira for at planlægge en aggressiv salgsvej i både Canada og USA.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125