At bilkunder i stigende grad orienterer sig online er egentlig ikke nyt – men alligevel er det ikke alle bilforhandlere, der har indstillet sig på den virkelighed endnu. Og det kan koste, hvis man ikke står klar til at fange interesserede kunder online.
Nu skal et nyt integrationssamarbejde mellem de to software-leverandører CarAds og CarBud...
Stor Aarhus-forhandler: Sådan fanger vi kunderne lynhurtigt
Hos Matchbiler i Aarhus har Camilla Lajer Bergholdt fundet opskriften på bedre salg. Det handler blandt andet om at reagere tjept, når kunderne sender købssignaler, siger hun.
Camilla Lajer Bergholdt, adm. direktør i Aarhus-forhandleren Matchbiler, fortæller, hvordan et nyt it-system skal hjælpe vækstplanerne på vej. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer