23948sdkhjf

FDM til værksteder: Lad bilejeren tage diskussionen med forsikringsselskabet

Værkstedet skal fremlægge dokumentation overfor bilejeren, hvis forsikringsselskabet ikke vil reparere efter forskrifterne, vurderer FDM efter ny undersøgelse.
Hvis værkstedet ikke får lov til eller betaling for at udføre en skadesreparation efter forskrifterne, så skal bilejeren informeres og tage diskussionen med forsikringsselskabet. Det mener FDM i kølvandet på en undersøgelse fra AutoBranchen Danmark, der viser, at 60-70 procent af værkstederne ofte eller af og til oplever, at de får nej til at udfør...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109