Eksplosion i markedsføring af nominerede til Auto Awards
Autovirksomhederne benytter i stigende grad deres nominering op til prisuddelingen på tirsdag. Sidste års rekord for antal afgivne stemmer er slået.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/96066582.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=575&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=614&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=1&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=705&accessToken=020d1ea4132b033c1bfdd41bdd6fcb75c91f7e17ce70c67649ef8cc3d7ec0b29)
Salling Autogenbrug er blandt de mange virksomheder, der markedsfører sig på sociale medier med nomineringer og titler ved Auto Awards. Foto: PR
Man kan næsten ikke gå på Linkedin, Facebook, Instagram og øvrige sociale medier uden at se virksomheder, der bryster sig af at være nomineret til en pris i de 25 Auto Award-kategorier. Samtidig vælter det ind med afstemninger til kåringerne, der finder sted på tirsdag den 21. november i Cirkusbygningen i København. Sidste års rekord på 65.453 afgi...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement