Eksplosion i markedsføring af nominerede til Auto Awards
Autovirksomhederne benytter i stigende grad deres nominering op til prisuddelingen på tirsdag. Sidste års rekord for antal afgivne stemmer er slået.

Salling Autogenbrug er blandt de mange virksomheder, der markedsfører sig på sociale medier med nomineringer og titler ved Auto Awards. Foto: PR
Man kan næsten ikke gå på Linkedin, Facebook, Instagram og øvrige sociale medier uden at se virksomheder, der bryster sig af at være nomineret til en pris i de 25 Auto Award-kategorier. Samtidig vælter det ind med afstemninger til kåringerne, der finder sted på tirsdag den 21. november i Cirkusbygningen i København. Sidste års rekord på 65.453 afgi...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer