Værksteder skal blive bedre til at vise omverdenen alt det, de kan. For der skal findes nye penge at tjene. På FTZ-messen viste en række udstillere nye muligheder for at tjene penge på også alternative måder.
Specialisten i markedsføringsmaterialer, Skomø A/S, udstillede sin udrulning af udendørs LED-skærme til husfacader som ’pakker’ med bl.a. hj...
FTZ-messen: Vis bilejerne, hvad I kan og tjen mere
Der var masser af nyt til værkstederne på FTZ-messen, som kan give nye indtjeningsmuligheder og lette og optimere reparationsarbejdet.

Michael Gaunø, Skomø, er i markedet med LED-pakker, så værkstederne kan skilte mere offensivt og tjene på også eksternt salg. Foto: Kim Lesanner
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer