Når det handler om elbiler, står alle mærker i skyggen af Tesla, der som bekendt sendte seismologiske rystelser gennem den globale bilverden med sine drastiske prishug i januar.
Men det betyder ikke, at de andre mærker klarer sig dårligt. De sælger bare ikke nær så godt som Tesla.
Og nok er der en del misundelse at spore hos konkurrenterne. Men o...
Polestars topchef: Det gør Kinamærkerne forkert
Direktøren for den danske afdeling af Polestar, Henrik Bang, fortæller, hvordan det er lykkes med at etablere et eller ukendt brand i Danmark – og hvad han mener, konkurrenterne gør forkert.

Henrik Bang fortæller, hvordan mærket måtte tage utraditionelle metoder i brug for at etablere sig i Danmark i 2021. Og her blev der i høj grad skelet til Tesla og deres digitale salgsmodel. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer