23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

FTZ-chef: Vi skal stå sammen med kunderne

De store forandringer i autobranchen gør det endnu vigtigere for FTZ at være tæt på kunderne og finde løsninger sammen

I en tid, hvor autobranchen er under hastig forandring, er det vigtigt for FTZ at komme tættere på kunderne. Det er et af formålene med FTZ-messen, der afholdes den 8. og 9. november i Odense, forklarer marketingchef hos FTZ og ansvarlig for messen, Henrik Præst.

- Vores overskrift for messen er, at branchen er i voldsom forandring, så der er behov for, at vi står sammen med kunderne og får udviklet tingene, lyder det fra Henrik Præst, som gerne vil være med til at sikre, at FTZ's kunder udnytter de muligheder der er, for at følge med udviklingen og holde eller hæve indtjeningen i fremtiden.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.219