23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

AD Danmark hopper ombord i Tun din fremtid

Uddannelses-kampagnen Tun Din Fremtid, der skal sikre flere mekanikere til autobranchen, har fået AD Danmark med. Men endnu flere skal gerne ombord, lyder opfordringen. 

Det vælter ind med store sponsorer til uddannelseskampagnen Tun din Fremtid. 

Viggo Laursen er med, FTZ er med, au2parts er med – og nu melder også AD Danmark sig under fanerne.

Sponsoraftalen mellem Tun Din Fremtid og AD Danmark er netop kommet i stand, og det glæder tovholder på projektet, Lucas Hultgren, lærlingekonsulent fra Dansk Bilbrancheråd, at en så stor aktør i branchen har kunne se ideen i at støtte projektet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11