23948sdkhjf

AD Danmark hopper ombord i Tun din fremtid

Uddannelses-kampagnen Tun Din Fremtid, der skal sikre flere mekanikere til autobranchen, har fået AD Danmark med. Men endnu flere skal gerne ombord, lyder opfordringen. 
Det vælter ind med store sponsorer til uddannelseskampagnen Tun din Fremtid. 

Viggo Laursen er med, FTZ er med, au2parts er med – og nu melder også AD Danmark sig under fanerne.

Sponsoraftalen mellem Tun Din Fremtid og AD Danmark er netop kommet i stand, og det glæder tovholder på projektet, Lucas Hultgren, lærlingekonsulent fra Dansk Bilbra...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125