Det vælter ind med store sponsorer til uddannelseskampagnen Tun din Fremtid.
Viggo Laursen er med, FTZ er med, au2parts er med – og nu melder også AD Danmark sig under fanerne.
Sponsoraftalen mellem Tun Din Fremtid og AD Danmark er netop kommet i stand, og det glæder tovholder på projektet, Lucas Hultgren, lærlingekonsulent fra Dansk Bilbra...
AD Danmark hopper ombord i Tun din fremtid
Uddannelses-kampagnen Tun Din Fremtid, der skal sikre flere mekanikere til autobranchen, har fået AD Danmark med. Men endnu flere skal gerne ombord, lyder opfordringen.

Chef for AD Danmark, Nikolaj Jacobsen, th., og bestyrelsesmedlem i Tun Din Fremtid, Michael Egmose. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer