23948sdkhjf

Desperate bilejere kontakter Niels Ansø - og han kan ikke hjælpe dem alle

Nogle bilejere kan blive tvunget til at sælge deres bil. Jagten på et særligt filter er gået ind - og det kan Niels Ansø mærke
En lille virksomhed i Dronninglund med et særligt produkt på hylderne har den seneste tid haft noget mere travlt end sædvanligt.

Så travlt, at virksomheden på sin hjemmeside må undskylde sig med, at man "ikke kan nå at besvare alle telefonopkald."

Ejeren af virksomheden, der hedder Dajolka, er Niels Ansø, og han forhandler partikelfiltre til bile...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094