Det danske forhandler-landskab gennemgår for tiden en stor ommøblering, hvor flere forhandlere samles på færre hænder. Det sker ved direkte opkøb og det sker ved fusioner og sammenlægninger.
Alt sammen er det med til at understrege den konsolideringsbølge, der nok har været undervejs i den danske bilbranche i årevis, men som nu for alvor har taget...
Hård konkurrence blandt bilproducenter giver fusionsbølge hos forhandlerne
Der ruller en sand konsolideringsbølge ind over især nyvognsforhandlerne i øjeblikket - og spørger man branchedirektør Thomas Møller Sørensen, så er der flere årsager til det, der kan virke som et sandt boom i opkøb og sammenlægninger.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer