23948sdkhjf

Skal eller skal ikke være agent?

Bilproducenterne er tænkeboks i forhold til, hvordan deres fremtidige distribution skal se ud.
Af Thomas Møller Sørensen, Bilbranchen i DI


DEN GLOBALE BILINDUSTRI står i en brydningstid. Grøn omstilling, digitalisering, nye producenter og nye mobilitetskoncepter er alle faktorer, der ændrer industrien. Selvom vi i mange år har kunnet se ændringerne, er det alligevel som om, at det nu for alvor går stærkt. De store forandringer er ikke læng...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109