MG er et af de kinesiske mærker, der har succes i Danmark. Mange andre kinesiske mærker har svært ved at få gang i salget i Danmark, mens Tesla bare buldrer derudaf.
Spørger man den danske MG-organisation om opskriften på succes hos Kina-forskrækkede danskere ligger svaret ligefor: Gode forhandlere og gode historier.
- Langt den overvejende del a...
MG's historie er afgørende for salget i Danmark
De kinesiske mærker kæmper med Kina-skeptiske danskere. Når MG topper på salgslisterne, skyldes det mærkets historie og rutinerede og vellidte forhandlere.

MG viste deres kommende elektriske roadster frem på IAA-messen i München. Her står PR Coordinator for MG i Danmark, Lene Mejdal Iversen, foran roadsteren. Foto: Jens Høy
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer