23948sdkhjf

Ny integration skal styrke bilforhandlernes salg

Software-virksomhederne AutoUncle og CarBuddii går nu sammen om at forenkle og digitalisere bilforhandlernes salgsprocesser. Det skal give flere kunder og flere salg, lyder det.
Hvor kampen om kunderne tidligere først og fremmest stod ude i de fysiske bilhuse, så rykker den i stadig stigende grad online. 

Kunderne kigger, undersøger og booker prøveture – men hvordan får man det omsat til et salg nede i butikken? Kort sagt: Hvordan holder man som bilforhandler styr på alle de datapunkter, som kunderne genererer i løbe...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109