23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mekaniker glæder sig over kædesamarbejde: Ellers var det blevet pebret

Hvis man er ene mekaniker, så kan det hurtigt blive en bekostelig affære at markedsføre sig. Derfor, fortæller Morten Bruhn, har det giver mening for ham at vælge et kædesamarbejde til. 

Hos Bruhns Biler i Øsby nær Haderslev, der bliver drevet af mekanikeren Morten Bruhn, har man siden august været tilknyttet Danmarks næststørste værkstedskæde Hella Service Partner, der har 278 frie værksteder fordelt i landet.

Ifølge Morten Bruhn har det i valget været afgørende at få hjælp til ellers omkostningstunge markedsføringsopgaver. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188