23948sdkhjf

Mekaniker glæder sig over kædesamarbejde: Ellers var det blevet pebret

Hvis man er ene mekaniker, så kan det hurtigt blive en bekostelig affære at markedsføre sig. Derfor, fortæller Morten Bruhn, har det giver mening for ham at vælge et kædesamarbejde til. 
Hos Bruhns Biler i Øsby nær Haderslev, der bliver drevet af mekanikeren Morten Bruhn, har man siden august været tilknyttet Danmarks næststørste værkstedskæde Hella Service Partner, der har 278 frie værksteder fordelt i landet.

Ifølge Morten Bruhn har det i valget været afgørende at få hjælp til ellers omkostningstunge markedsføringsopgaver.&...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.911