23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Stor interesse for genopstandne Ziebart på Auto Show

Det nye danske Z-Danmark fik god respons og flere kontakter til sit B2B-fremstød af det genintroducerede amerikanske bilplejekoncept i Danmark.

Der var fin respons fra både professionelle og private, da det nye danske selskab Z-Danmark var på messen Auto Show i Odense Congress Center 19. og 20. august som led i at gen-introducere det professionelle B2B bilplejemærke Ziebart i Danmark. Det fortæller Niels Bork, der er direktør i Z-Danmark.

- Det var rigtig dejligt at konstatere, at mange kan huske brandet Ziebart. Foruden flere gode og professionelle leads, fra også nuværende bilplejefirmaer, fik vi talt med mange forbrugere om deres ønsker til produkter og prisniveau. Det kan vi bruge markedsføringsmæssigt i forhold til, hvad vi går ud med til autobranchen, siger Niels Bork.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.335