23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunderne siger wow, når de henter den coatede nye bil

Hos Krogsgaard-Jensen Biler er keramisk coating ofte et positivt tilvalg på slutsedlen - også for mellemklassebilerne. Det er der omsætning og glade kunder i.

Alle kan lide at få en premium-oplevelse. Når Krogsgaard-Jensen Biler i Herlev udleverer en almindelig mellemklassebil efter salg, er der som regel toppet op med en keramisk coating, der giver en ekstra lækker og holdbar dybde i lakken. Det har sin forklaring.

En af de første gange, brand manager Henrik Bach foreslog en bilkøber at føje en keramisk coating til slutsedlen på den nye bil, spurgte kunden: “Til en Toyota? Er det ikke kun for Mercedes?"

BREAKING
{{ article.headline }}
0.136