Alle kan lide at få en premium-oplevelse. Når Krogsgaard-Jensen Biler i Herlev udleverer en almindelig mellemklassebil efter salg, er der som regel toppet op med en keramisk coating, der giver en ekstra lækker og holdbar dybde i lakken. Det har sin forklaring.
En af de første gange, brand manager Henrik Bach foreslog en bilkøber at føje en keramis...
Kunderne siger wow, når de henter den coatede nye bil
Hos Krogsgaard-Jensen Biler er keramisk coating ofte et positivt tilvalg på slutsedlen - også for mellemklassebilerne. Det er der omsætning og glade kunder i.

I samarbejde med bilplejespecialist Finn Jacobsen fra Würth arrangerede Morten Stensborg en kursusaften for klargøringspersonalet hos Krogsgaard-Jensen Biler, hvor de blev certificeret i brugen af keramisk coating, så de kan udstede garantibeviser på behandlingen. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer