23948sdkhjf

Strategisk opkøb løfter BMW-genbruger

Efter salget til KOED, og en omfattende digitalisering, høster den sønderjyske autogenbruger Brdr. Schøber for alvor frugterne af virksomhedernes fælles nye strategi.
Gennem knap fire årtier var Brdr. Schøber en lille familieejet virksomhed med ansatte, der havde stor anciennitet, og mottoet var ”Vi er måske ikke de billigste, men de bedste”.

Helt op til 2019 kørte salget primært via telefon og e-mail, og mange processer blev håndteret manuelt. Kunderne var primært danske værksteder, suppleret med lidt eksport ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125