23948sdkhjf

Strategisk opkøb løfter BMW-genbruger

Efter salget til KOED, og en omfattende digitalisering, høster den sønderjyske autogenbruger Brdr. Schøber for alvor frugterne af virksomhedernes fælles nye strategi.
Gennem knap fire årtier var Brdr. Schøber en lille familieejet virksomhed med ansatte, der havde stor anciennitet, og mottoet var ”Vi er måske ikke de billigste, men de bedste”.

Helt op til 2019 kørte salget primært via telefon og e-mail, og mange processer blev håndteret manuelt. Kunderne var primært danske værksteder, suppleret med lidt eksport ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157