23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

SERMI - det vigtigste i autobranchen lige nu

Værksteder skal SERMI-certificeres - ellers kan de ikke fortsætte med at reparere bilers sikkerhedssystemer. Hvorfor og hvordan man som værksted kommer i gang, gennemgår vi her. Ligesom vi udpeger faldgruberne.

Ja ja, det dér SERMI er vist bare noget EU-pjat. 

Tænker du sådan, rammer du helt ved siden af skiven: SERMI er ramme alvor, SERMI er her nu. Og det er en nødvendighed for langt de fleste værksteder at forholde sig til.

Hvis man som værksted vil reparere biler fremadrettet, kommer man ikke udenom at blive SERMI-certificeret. Egentlig handler SERMI udelukkende om arbejde med sikkerhedssystemer i bilerne. Men det har mange forgreninger, der griber ind i snart sagt enhver reparation. Så jo – SERMI og certificering er nødvendigt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141