SOMMER-LEDEREN: Midt i modvinden er vi på vej mod en bedre forretning

Motor-magasinets Flemming Haslund: - Klik-klik-klik. Så ved kunderne om et serviceeftersyn, eller en bil er for dyr.
VI VED DET kun alt for godt – derfor her bare helt kort: 1) Teslas priser. 2) Agenterne kommer. 3) Konsolidering som aldrig før. 4) Trængsel blandt grossisterne. 5) Og værkstederne – er det mon nu, jeg bør skifte kæde?
MIT BUD ER imidlertid at den øjeblikkelige udvikling i den danske bilverden i lige nu er til fordel for os alle.
HVOR KOMMER UDVIKLINGEN fra? Der er ikke ét samlet svar. Men det er ikke corona og krig det hele. Slet ikke.
EN AFGØRENDE DEL af udviklingen – måske den største – skyldes at autobranchen takket være internettet er blevet så meget mere gennemskuelig. Det er blevet så let som et par klik med musen at undersøge priser. 2.750 kr. eller 3.250 kr. for et service-eftersyn. 78.000 kr. eller 90.000 kr. for en brugt Clio. Eller 440.000 kr. for en ny elbil. ….er den virkelig så meget dyrere end en Tesla.
DET ER PRÆCIST, hvad kunderne har så let ved at finde ud af. Klik-klik-klik. Så ved de besked. Alt sammen fordi internettet har gjort det så let af sikre sig, at man køber den bedste kvalitet til den bedste pris.
DET GØR ET køb mere troværdigt, det sikre flere og mere tilfredse kunder, det styrker bilisme overfor alternativer.
DERFOR: MIDT I en modvindstid træder vi lige nu næste skridt mod en samlet bedre forretning for bilbranchen.
Gas geben!
Flemming
DET GØR ET køb mere troværdigt, det sikre flere og mere tilfredse kunder, det styrker bilisme overfor alternativer.