23948sdkhjf

Digitale mellemmænd skaber nye forsikringsprodukter

Partnerskaber mellem autobranchen og forsikringsselskaber har stået på længe, men digitaliseringen og nye måder at sælge biler på har medført en ny type bilforsikringer på det danske marked. Et eksempel er Henrik Fiskers Fisker Inc. 
Det er lovpligtigt at en bil er ansvarsforsikret. Derfor har der i årevis været tætte bånd mellem bilsælgere og forsikringsselskaber. Dertil kommer, at bilforsikringer ofte er det mest indbringende forretningsben for forsikringsselskaberne.

Derfor er der et væld af partnerskaber mellem bilforhandlere/importører og forsikringsselskaber. Ofte i form...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125