23948sdkhjf

FDM i stor eftermarkeds-offensiv: Henter erfaren brancheprofil

FDM test og bilsyn indleder nu en B2B-offensiv med blandt andet testløsninger og udvidede værkstedskontroller til eftermarkedet. Til satsningen er der hentet en profil med erfaring fra bl.a. K.W. Bruun og Applus Bilsyn. 
- Vi skal have større fokus på at forene vores høje tekniske faglighed med en mere kommerciel tilgang til bilforhandlere, værksteder, leasingselskaber og større salgsplatforme for brugte biler.

Sådan lyder det fra Helle Groth Söderhamn, der er ny business unit director for FDM test og bilsyn.

Siden marts har Helle Groth Söderhamn siddet i chefsto...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.161