23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Stor tysk producent af værktøj ændrer dansk strategi

Stahlwille er i fuld gang med at rebrande sig selv overfor grossister og slutkunder i samarbejde med blandt andet Porsche Center København og GranTurismo Cars.

Hvis noget er godt nok til Porsche – så er det også godt til andre bilmærker. Det er udgangspunktet hos den 160 år gamle producent af kvalitetsværktøj, Stahlwille, der også herhjemme i Danmark er i fuld gang med at rebrande sig selv.

1. januar 2022 tiltrådte Anders Gram som ny CEO for Stahlwille Nordic A/S, med 25 år inden for værktøjsindustrien – samt en lille afstikker med professionel cykling. Vækstraten er på 20-25 procent med pænt overskud i 2022, og prognosen ser fin ud for 2023. Alligevel skal der ske noget i det hæderkronede gamle firma, der især er kendt for sine momentnøgler, for at positionere sig.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.642|