23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Værkstedernes bedste kort: Kom tættere på kunden

Mens bilforhandlerne tvinges til at overlade kunderne til importørerne står eftermarkedet stærkt i igangværende opbrud i autobranchen.

Elbilerne kræver mindre service. Bilfabrikker og importører sikrer sig ejerskab over vitale kundedata. Nye ejerformer og transport-as-a-service udfordrer såvel forhandlere som værksteder.

Opbruddet i autobranchen er i gang. Der tales om, at de tektoniske plader skubbes med en hidtil uset styrke. Og for brancheekspert René Tønder står det efterhånden klart, at det er eftermarkedet, der har de bedste forudsætninger for at komme styrket ud af omfattende omvæltninger. Det fremgik af et webinar om det nordiske eftermarked, René Tønder afholdt i samarbejde med IT-selskabet ag analytics. Over 275 deltagere fra hele norden lyttede med, og webinaret havde desuden indspark fra bl.a. Audis svenske eftermarkedschef Louise Westman.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.312|instance-web04