Dårlige regnskaber. Biler der endnu ikke er leveret og danske kunder, der ikke kan få at vide, hvornår deres Fisker Ocean bliver leveret. Dertil skal lægges svirrende ryger om grundlæggende fejl på software i bilerne samt biler, der forlader fabrikken i Østrig uden udstyrsdetaljer.
Hvor mange danskere, der venter på Henriks Fisker bil, er det ikke...
Fisker ignorerer danske kunder
Danskere, der har forudbestilt en Fisker Ocean kan ikke få oplyst, hvornår bilerne bliver leveret. Spørgsmålet er, om kunder, der springer fra, overhovedet kan få deres penge tilbage. Selv er Fisker tavse for de ventende kunder får ingen informationer.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer