23948sdkhjf

Ferrari og Bang & Olufsen udvider samarbejdet

Danske Bang & Olufsen går fra blot at være logo-sponsor på Ferraris Formel 1-hold til nu at udvikle en stribe produkter i samarbejde med det italienske brand.
Tidligere på året afslørede den danske hifi-producent Bang & Olufsen, at den havde indgået en sponsoraftale med Ferraris Formel 1-hold, Scuderia Ferrari, der indebar, at Struer-firmaets navn og logo kom på de røde racerbiler i 2023-sæsonen.

Men det samarbejde udvides nu, fortæller Bang & Olufsen i en pressemeddelelse.

Ferrari står for ek...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Vidensbank samler råd og tips for brug af Autotaks
Stor Mercedes-forhandler om muligt salg: ”Processen er i gang”
Kinesisk prestige-forhandler stærkt forsinket
Otte konkurser i autobranchen i maj
SKAD lægger pres på prisregulering af lakmateriale
Ny klasse styrker tro på dansk Le Mans-sejr
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.174