23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tun Din Fremtid gearer op – vil samarbejde med alle i branchen

- Vi mangler lærlinge som aldrig før – derfor lancerer vi nu et kampagnekoncept, som vi ikke er blege for at kalde branchens til dato største, siger kampagnens tovholder, Dansk Bilbrancheråds Lucas Hultgren.

- Vi mangler lærlinge som aldrig før – bliv en del af autobranchens bedste og største lærlingekampagne – og tun din forretning.

Sådan opfordrer Lucas Hultgren, manden i spidsen for Tun Din Fremtid her ved starten på en opgradering af kampagnen.

Lucas Hultgren er lærlingekonsulent i Dansk Bilbrancheråd og krumtap i kampagnen – andre centrale personer er Henrik Hansen, der er formand for foreningen Tun Din Fremtid og Erik S. Rasmussen, direktør for Dansk Bilbrancheråd – og i øvrigt alle tre kontaktpersoner til nyskabelsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157