Faldende tilfredshed med bilen, med forhandleren og med værkstedet.
De er de hårde facts i dette års undersøgelse af bilejeres tilfredshed, AutoIndex 2023, foretaget af Loyality Group.
Hvad er forklaringerne? Hvad skal der til at vende udviklingen?
Vi spørger Mads Rørvig, adm. direktør i De Danske Bilimportører, branchedirektør Thomas Møller Sør...
Biler i butikken og reservedele på værkstedet vil løse problemet
Lang ventetid på biler, lang ventetid på reservedele og dermed på service og reparation er de afgørende forklaringer på den faldende tilfredshed, der kommer til udtryk i årets AutoIndex, vurderer topcheferne Gitte Seeberg, Mads Rørvig og Thomas Møller Sørensen.
.

Mads Rørvig, adm. direktør i De Danske Bilimportører: - Corona og dermed manglen på biler forklarer den dalende tilfredshed blandt bilejere. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer