23948sdkhjf

Biler i butikken og reservedele på værkstedet vil løse problemet

Lang ventetid på biler, lang ventetid på reservedele og dermed på service og reparation er de afgørende forklaringer på den faldende tilfredshed, der kommer til udtryk i årets AutoIndex, vurderer topcheferne Gitte Seeberg, Mads Rørvig og Thomas Møller Sørensen.
Faldende tilfredshed med bilen, med forhandleren og med værkstedet.

De er de hårde facts i dette års undersøgelse af bilejeres tilfredshed, AutoIndex 2023, foretaget af Loyality Group.

Hvad er forklaringerne? Hvad skal der til at vende udviklingen?

Vi spørger Mads Rørvig, adm. direktør i De Danske Bilimportører, branchedirektør Thomas Møller Sør...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Kevin Magnussen udgår til sidst i ny Verstappen-triumf
Frederik Vesti triumferer i afkortet Formel 2-løb
Dansk racerkører tager pole position på legendarisk bane
Gang i svingdøren i den danske autobranche
Politiet fangede to vanvidsbilister i formodet gaderæs
Dansk udvikler af brændselsceller får ny teknologi-direktør
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172