Danmarks største autogrossist FTZ opruster nu sin salgsorganisation med en ny leder til salgsteamet i key account manager-afdelingen, der betjener grossistens største kunder så som mærkeforhandlere og kædeværksteder.
Det sker, fordi det særligt er her, at branchens mange og hastige forandringer bliver mærket, og fordi det er her, at den nødvendige...
FTZ styrker salget mod de største kunder
FTZ opruster salgsafdelingen, der servicerer de største kunder, som blandt andet tæller større mærkeforhandlere og kædeværksteder. Der er brug for tæt dialog og sparring, forklarer den nye chef for afdelingen.

Autogrossisten FTZ opruster i sin KAM-organisation, der betjener selskabets største kunder som fx mærkeforhandlere og kædeværksteder. Foto: Claus Lillevang
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer