23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

FTZ styrker salget mod de største kunder

FTZ opruster salgsafdelingen, der servicerer de største kunder, som blandt andet tæller større mærkeforhandlere og kædeværksteder. Der er brug for tæt dialog og sparring, forklarer den nye chef for afdelingen.  

Danmarks største autogrossist FTZ opruster nu sin salgsorganisation med en ny leder til salgsteamet i key account manager-afdelingen, der betjener grossistens største kunder så som mærkeforhandlere og kædeværksteder.

Det sker, fordi det særligt er her, at branchens mange og hastige forandringer bliver mærket, og fordi det er her, at den nødvendige forretningsudvikling kan kræve hjælp udefra, fortæller Thomas Bach fra FTZ, der er sat i spidsen for afdelingen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126