23948sdkhjf

FTZ styrker salget mod de største kunder

FTZ opruster salgsafdelingen, der servicerer de største kunder, som blandt andet tæller større mærkeforhandlere og kædeværksteder. Der er brug for tæt dialog og sparring, forklarer den nye chef for afdelingen.  
Danmarks største autogrossist FTZ opruster nu sin salgsorganisation med en ny leder til salgsteamet i key account manager-afdelingen, der betjener grossistens største kunder så som mærkeforhandlere og kædeværksteder.

Det sker, fordi det særligt er her, at branchens mange og hastige forandringer bliver mærket, og fordi det er her, at den nødvendige...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Vidensbank samler råd og tips for brug af Autotaks
Stor Mercedes-forhandler om muligt salg: ”Processen er i gang”
Kinesisk prestige-forhandler stærkt forsinket
Otte konkurser i autobranchen i maj
SKAD lægger pres på prisregulering af lakmateriale
Ny klasse styrker tro på dansk Le Mans-sejr
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.563