23948sdkhjf

Bilsalg: Tesla-effekten fader ud

Med Teslas markante prisnedsættelse på mærkets to populæreste modeller steg også den samlede interesse blandt danskerne for ny bil. Seneste måling fra Voxmeter viser, at Tesla-effekten er fladet ud.
Tesla rystede bilmarkedet med store, for nogle næsten enorme prisnedsættelser i januar. Det fik salget af Tesla Model 3 og især Tesla Model Y til at eksplodere, men også det samlede bilsalg steg.

Men nu ser det ud til, at lysten til at købe ny bil er faldende. Det konstaterer analyseinstituttet Voxmeters seneste opgørelse, som den fremgår af insti...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11