For seks år siden fik danske SBS Automotive forespørgsler fra flere af sine B2B kunder i den europæiske grossistverden om at skabe et lidt eksklusivt bremsebrand. Dermed opstod Eurobrake, der fremtræder ’lækkert’ i en sort og blå pakning. Salget går fint, fortæller Bo Maagaard, der er ny salgsdirektør hos SBS siden februar i år.
Bremsedele er jo ...
Eurobrake – hvad er det for en størrelse under SBS?
Som et lidt eksklusivt brand markedsfører SBS sit Eurobrake brand til en række større grossistkunder i store dele af Europa.
PR

Bo Maagaard er ny salgsdirektør for SBS Automotive og ser Eurobrake som et eksklusivt brand med en række fordele. PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer