Outdoor markedet har fart på. De fleste bilproducenter har efterhånden set tendensen, og er leveringsdygtige i tagtelte, hvor du sover oven på bilens tag.
Hos køle-specialisten, Dometic udvider man år efter år kollektionen indenfor outdoor-produkter og har ansat Jakob Pihlkjær, der er 38 år gammel og med egne ord, brænder for outdoor-produkter.
-...
Mere nichesalg: Dometic satser mere på outdoor
Et særligt hjørne af eftermarkedet vokser – nemlig tagtelte til biler. Dometic udvider med raffinerede luftstænger i telt-konstruktionen og har ansat Jakob Pihlkjær til at håndtere salg af telte og kølebokse
Foto: Kim Lesanner

Det er tagtelte som dette, der bliver et nyt indsatsområde for autobranchen, her fotograferet på Subaru-standen under Ferie for Alle i Herning i marts. Foto: Kim Lesanner
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer