Thomas Møller Sørensen, adm. direktør i Bilbranchen DI, har ører og øjne godt åbne, når han på medlemmernes vegne bevæger sig i den danske og internationale autobranche.
Han har kastet et blik på bilindustrien generelt og på det danske eftermarked i særdeleshed, og hans samlede budskab er, at der aldrig har været så mange forhold under forandring ...
Eftermarkedet skælver: Her er muligheder og risici
De tektoniske plader rykker på sig på eftermarkedet – og der er både faldgruber og store muligheder for værkstederne. Her giver Thomas Møller Sørensen, Bilbranchen DI, sit bud.
.

Thomas Møller Sørensen, adm. direktør hos Bilbranchen, DI, giver sine bud på udfordringer og potentialer på det danske eftermarked frem mod 2030. Foto: Magnus Møller
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer