Thomas Møller Sørensen, adm. direktør i Bilbranchen DI, har ører og øjne godt åbne, når han på medlemmernes vegne bevæger sig i den danske og internationale autobranche.
Han har kastet et blik på bilindustrien generelt og på det danske eftermarked i særdeleshed, og hans samlede budskab er, at der aldrig har været så mange forhold under forandring ...
Eftermarkedet skælver: Her er muligheder og risici
De tektoniske plader rykker på sig på eftermarkedet – og der er både faldgruber og store muligheder for værkstederne. Her giver Thomas Møller Sørensen, Bilbranchen DI, sit bud.
Thomas Møller Sørensen, adm. direktør hos Bilbranchen, DI, giver sine bud på udfordringer og potentialer på det danske eftermarked frem mod 2030. Foto: Magnus Møller
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer