God service, lave priser og tillid til værkstedet. Det er blandt forklaringerne, som de frie værksteders organisation, Dansk Bilbrancheråd, tillægger en fremgang i antal kunder på de mærkeuafhængige værksteder, ifølge en undersøgelse fra Epinion.
Undersøgelsen viser, ifølge en pressemeddelelse fra Dansk Bilbrancheråd, at 47 procent af bilejerne i ...
Ny undersøgelse: De frie værksteder får flere kunder
Bilejere vælger i stigende grad et frit værksted, viser en undersøgelse fra Epinion for Dansk Bilbrancheråd.

Tillid, god service og lave priser er begrundelserne fra kunderne, der i stigende grad vælger alle typer frie værksteder. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer