23948sdkhjf

Lexus Danmark fortsætter uden forhandler

Toyotas luksusmærke Lexus er på vej med en elektrisk offensiv, der skal udløse større salg. Ikke desto mindre holder mærket fast ved et salgssystem uden egentlig forhandler.
Kunderne er godt oppe i årene, de kender mærket fra deres tid i udlandet, og de kører gerne langt efter at prøve bilen. Nogenlunde sådan kan Lexus 2.0 i Danmark beskrives. Med Lexus 2.0 menes, at Toyotas luksusbrand efter knap ti års fravær på det danske marked, gjorde comeback i slutningen af 2021.

Med blot en enkelt ”forhandler” i en sidebygning...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Dansk firma hovedsponsor på Le Mans
Nye bestyrelsesformænd hos Uggerhøj og Henrik Wessel
Clever tilfreds med konkurrencen på lademarkedet
Luksusbilhuset My Garage udvider med ny partner
Autobranchen venter på svar om takseringsbetaling
Med ny leverandør af lak: Nu får skadeskoncern langt flere biler igennem
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219