23948sdkhjf

MOTOR-MAGASINET

IT-nedbrud på Motor-magasinet

Motor-magasinets IT-systemer blev ramt af nedbrud, som har medført problemer med såvel hjemmeside som nyhedsbrevet.

Det siger branchen om os

Syv af den samlede autobranches markante profiler gi’r os en fødselsdagshilsen med på vejen.

Det skrev vi i første leder

Motor-magasinet 50 år

Forstå fremtidens muligheder på to dage

Hjælp, elbilerne kommer! Eller, hold da op for en storm af nye forretningsmuligheder. Der er mange måder at se elbilernes kommen. Eksperter på konferencen Vores Autobranche på Gram Slot anviser problemløsning. PS: Og der er gratis adgang

Fremtiden på talerstolen

LEDER: Den Store Krig om Data

Motor-magasinet ramt af stort IT-nedbrud

Autobranchens paradigmeskift

Leder: Fremtiden - den er her nu

Modsvar: trættende kritik af FDM

1

LEDER: "Da jeg blev træt af FDM"

Mega mekaniker-messe vælter Odense

Motor-magasinet er klar: mød redaktionen

Motor-magasinet ændrer på holdopstillingen

Redaktionen rykker lidt rundt på stolene, så vi kan give læserne en endnu bedre dækning af autobranchen.

LEDER: Det er sommerens skyld

Der er ingen tvivl, det er nu, elbilen får sit egentlige gennembrud, det er nu, mange får lyst til at eje en elbil, mener Motor-magasinets chefredaktør Flemming Haslund. Og hvorfor lige nu: Fordi det var så varmt i sommer.

Leder: Elbilerne kommer - og de kommer nu

LEDER Det er jo en gratis omgang!

Plus

BILTEST FOR PROFESSIONELLE: Alfa Stelvio

Hvad skal mekanikeren vide? Og hvad skal bilsælgeren viden om den italienske SUV? Motor-magasinet giver nogle af svarene.

VELKOMMEN til det faceliftede Motor-magasinet

Så er første nummer af Motor-magasinet som avis på gaden. Ikke bare en avis med fuld dækning af Mekonomens opkøb af FTZ, men en avis med mange nyskabelser. Chefredaktør Flemming Haslund forklarer hvorfor.

1

LEDER: billige reservedele

Ugens leder i Motor-magasinet.

Sommertid er tid til nytænkning

Stor værksteds-messe åbner i Malmø

4

Med næb og klør for fagbladet

17. marts har Michael Fibiger Nørfelt rapporteret fra autobranchen gennem 25 år på Motor-magasinet.

Send til en kollega

0.182