23948sdkhjf

Hvorfor vælge bilreklamer?

| Medlemsnyhed | Indrykket af Prodesign A/S

Bilreklamer er en effektiv måde at øge synligheden for en virksomhed på. Hvis man alligevel er bilejer, udnytter man en ressource, man i forvejen har og man skaber bevidsthed om sin virksomhed i gadebilledet.

At reklamere på bilen er en oplagt måde at få øget eksponeringen for sin virksomhed. Hvis man har en bil i forvejen, er det sund fornuft at vise sin virksomhed frem på den. Der er et ubegrænset antal af folk, der kommer til at se reklamen og jo flere kilometer man kører, jo flere ser reklamen. Selv når bilen holder stille, fungerer den som en reklamesøjle.

Når man besøger kunder eller tager til møde, øger det troværdigheden at have et firmalogo på bilen. Det gør også at genkendeligheden for éns virksomhed bliver større. Som forretningsdrivende, virker man ganske enkelt mere dedikeret til sit foretagende, hvis éns bil fungerer som et rullende visitkort.

Let at vedligeholde

Bilreklamer bliver lavet af folie, hvilket er både let at vedligeholde og ændre, hvis man skulle
ønske at skifte budskabet. Der er både mulighed for at få sit firmanavn, logo, en produktreklame eller et andet budskab på bilen. Folien er meget slidstærk og kan både holde i sne og slud, når det bliver lavet ordentligt.


Der bruges flere forskellige typer af folie til bilreklamer. Der findes billige typer folie, som er oplagt at bruge til kortere kampagner, en almindelig type folie, som kan holde i flere år og så findes der en ekstra holdbar folie, som har en holdbarhed på op til 9-10 år. Dermed kan man selv vurdere hvilken type folie, der passer til det budskab man ønsker at få frem.


De steder på bilen, hvor reklamer bliver set mest, er bagenden og bag-kofangeren. Det er i høj grad når man holder stille, at folk bagved har tid til at læse hvad der står på bilen, der holder foran. Man kan også sagtens vælge at placere reklamen eller firmanavnet på siden af bilen, hvilket også har en rigtig god effekt, når biler holder parkeret.

Overkommelige priser

Bilreklamer fås til nogle ret overkommelige priser. Hvis man er en nystartet virksomhed, kan man passende starte med at få en mindre reklame på bilen og når forretningen begynder at vokse, kan man gå efter en reklame med større synlighed.


I forhold til annoncering i eksempelvis medier, er det en meget beskeden pris man betaler for at få en reklame på bilen. Når man reklamerer i trykte og online medier, kan det hurtigt blive en dyr affære og man betaler kun for en tidsbegrænset periode. En reklame på bilen kan man have lige så længe man nsker.Vælger man en bilreklame, har man allerede reklamepladsen og der vil kun være en engangsudgift. Så når først budskabet er sat fast på bilen, er der ikke nogle løbende udgifter, som man ellers vil opleve hvis man køber reklameplads andre steder.

Kan det betale sig?

Der er altså mange argumenter for at det er en god idé at reklamere på sin bil. Det helt store spørgsmål er så selvfølgelig om det kan betale sig. Det er jo umuligt at føre statistik over hvor mange personer, der registrerer hvad der står på éns bil. Men meget tyder på at det har en ret effektiv virkning. Folk registrerer nemlig underbevidst et firmalogo og når de ser dette logo igen, vil det vække genkendelse hos dem.


Det er derfor ret forståeligt at efterspørgslen på bilreklamer er stigende. Folk, der driver forretning, vil have deres virksomhed set og på denne måde er man selv herre over hvor og hvor ofte det sker. Man kan med andre ord selv køre sin reklamekampagne.

Kontakt Prodesign i dag og hør om bilreklame (https://prodesign.dk/bilreklame/) og hvad det kan gøre for din virksomhed. 


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Prodesign A/S

Roskildevej 16
2620 Albertslund
Danmark
Prodesign A/S

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.226