23948sdkhjf

Den vigtigste opfindelse siden hjulet

| Medlemsnyhed | Indrykket af Digital-servicebook

I årtier har der været en kamp mellem de autoriserede forhandlere og den frie del af branchen omkring garanti og dokumentation.

Det er forbrugeren, der står med hele dokumentationspligten og "problemerne", når der er en garantisag, hvis bilen er serviceret på et frit værksted. Dette problem har Digital-Servicebook.com nu løst. Med de nye fulde integrationer som FTZ+ netop har lanceret kan alle forbrugere sikre sig, at der er garanti på bilen, uanset hvor i verden man skal på værksted.

Værksteder der bruger Digital-Servicebook.com via FTZ+ kan nu med et klik, sikre at deres kunder altid har alt dokumentation digitalt og derved med et klik overholde alle de krav og forventninger en mærkeforhandler kan bede om ifbm. en garantisag.

Med FTZ+ sendes nu samtlige fakturalinjer, med over i Digital-Servicebook.com og samtidig bliver servicet registreret og kunden får adgang – derved har forbrugeren altid dokumentation på plads.

Med de nye integrationer er det nu fortid med manglende dokumentation og afviste garantisager. Der er altid garanti på bilen, når værkstedet bruger Digital-Servicebook.com (når blot værkstedet har udført arbejdet korrekt) og for at bakke dette op har Digital-Servicebook.com også en juridisk afdeling, der tager sig af henvendelser omkring garanti.

Et klik kan nu gøre en stor forskel, for med FTZ+ kan alle værksteder give bedre dokumentation end nogen anden servicebog. - et klik = garanti på bilen.

Alle værksteder og forhandlere kan anvende Digital-Servicebook og nemt indtaste service, bilag og dokumentation – enten via WEBAPP eller API integrationer


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Digital-servicebook

Vordingborgvej 79, 1.. sal
4700 Næstved
Danmark
Digital-servicebook

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.121