23948sdkhjf

Serviceaftale sikrer forhandleren eftermarkedet

| Medlemsnyhed | Indrykket af AutoDesktop

I AutoDesktop kan man lave serviceaftaler på to måder. Aftalen laves som en naturlig del af bilsalget og man slipper for at indtaste kundedata flere gange.

Når du sidder med en kunde, som du netop har solgt en bil til, ved du, at det er nu, at undervognsbehandlingen, trækkrog og andre ekstraydelser skal sælges.

Det skal ske, mens kunden er varm og parat til at købe. Nu har du også mulighed for at tilbyde kunden en serviceaftale direkte i bilsalgsprogrammet AutoDesktop. Serviceaftalemodulet er bygget ind, så salget af en serviceaftale bliver en del af den naturlige salgsproces. 

Der tages udgangspunkt i bilhusets egne priser og vilkår. Som udgangspunkt bruger man Autodesktops standarddokument, men det er også muligt at bruge sit eget design eller få et design efter timepris.

Serviceaftaler kan også laves direkte fra kundelisten – altså helt afkoblet fra salgsprocessen. Det gør det muligt at sælge serviceaftaler direkte til kunder, der ikke er ved at handle en bil.

Der er to måder at komme igang på - enten at få åbnet op for serviceaftalemodulet i AutoDesktop og ved hver aftale indtaste priserne, eller man kan få implementeret bilhusets tariffer for serviceaftalerne, så de automatisk fremgår af serviceaftalemodulet.

Læs mere om mulighederne med serviceaftaler i AutoDesktop her.

 

 


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
AutoDesktop

Skagensgade 1,1
2630 Taastrup
Danmark
AutoDesktop

Send til en kollega

0.181