23948sdkhjf

Virksomheder har potentiale til at spare tusindvis på telefonregninger

| Medlemsnyhed | Indrykket af Heymate ApS

Der kan være rigtig mange penge at spare for virksomheder på deres telefoni, hvis de får et større overblik over deres forbrug.

Virksomheder har ofte mere brogede og komplekse vaner, når det kommer til telefoni, end privatpersoner.

Mange bruger fortsat fastnettelefoner, nogen ringer meget til udlandet og andre tilbyder deres ansatte firmatelefoner. Det betyder, at telefonregningerne ofte udgør en betragtelig andel af en virksomheds udgiftsposter.

Men faktisk gemmer der sig en stor besparelse på telefonregningen, hvis virksomhederne får et større overblik over deres forbrug.

Det fortæller Mark Andersen fra Mobilabo.dk.

“Fordi mange virksomheder ikke har det nødvendige overblik over deres forbrug, betyder det, at de ikke indgår de rigtige aftaler med teleselskaberne. Dermed kan de gå glip af store besparelser,” siger han.

Mange forskellige aftaler

Hos mange af teleselskaberne ser man i dag den tendens, at de markedsfører sig på at henvende sig til en bestemt målgruppe.

Nogle teleselskaber med tilbud om erhvervstelefoni henvender sig specifikt til de virksomheder, der ringer meget til udlandet, mens andre teleselskaber har fokus på at skræddersy deres abonnementer til nogle helt andre virksomhedstyper.

Men mange virksomheder har altså slet ikke det nødvendige overblik over, hvilken slags virksomhed de er, og hvad de egentlig har behov for.

Ved at blive klar over, hvad deres primære behov er i forhold til deres telefoni og deres teleselskab, kan de lave mere målrettede planer og aftaler og på den måde spare penge.

Virksomheder er nærmest de eneste, som fortsat bruger fastnettelefoner og IP-telefoni.

Ifølge tal fra Energistyrelsen er antallet af fastnettelefoner faldet med 100.000 på blot et år.

Medlemsnyhed

Indrykket af
Heymate ApS

Klostergade 56 C
8000 Aarhus C
Danmark
Heymate ApS

Send til en kollega

0.172