Husk at melde dig til Biltorvets Årsdag

| Medlemsnyhed | Indrykket af Biltorvet A/S

Det er snart deadline for tilmeldinger til Biltorvets Årsdag, Skynd dig at melde dig til, hvis ikke du allerede har gjort det og undgå at gå glip af vigtig viden om at fiske efter bilkunder digitalt.

Bilkunderne kommer ikke længere i din butik for at få at vide, hvilken bil, der passer dem bedst. De kommer for at købe. Øvelsen er derfor at få tiltrukket dem online og fastholde dem digitalt.

Det handler Biltorvets årsdag den 22. maj om.

Hvor er mine kunder?
Bilkundernes behovsafdækning sker i dag online via internettet. Når de kommer i din forretning, er de klar til at købe. 1,6 gange en kunde kommer i din bilbutik, sker der et salg, viser statistikker.

Rygraden i Biltorvets årsdag den 22. maj i år bliver tre faglige workshops, som tager udgangspunkt i, hvordan du indfanger og fastholder bilkunderne online og digitalt.

Det sker i en hyggelig atmosfære, i tre workshops, hvor der kan komme en god og tæt dialog om tingene. Meningen med dagen, er at give jer indsigt, faglig viden og inspiration til at sælge biler på nye digitale veje. Men også at fodre Biltorvet A/S i videreudviklingen af digitale produkter til bilsalg. 

Så kom til årsmøde den 22. maj, så du får muligheden for at blive klogere på at sælge biler kløgtigt. Klik her for tilmelding eller læs mere om programmet herunder.

PROGRAM:
Biltorvets Årsdag 22. maj 2018:


10.00-12.00      Generalforsamling (kun for aktionærer)

12.00 – 12.45  Frokost

12.50                Velkomst

13.00 – 13.45    Workshop (se grøn boks)

13.50 – 14.35    Workshop (se grøn boks)

14.35                Severins berømte kagebord

15.00 – 15.40    Workshop (se grøn boks)

15.45                afslutning og opsummering.

16.00                slut

 

PRAKTISK:
Tid: Tirsdag den 22. maj 2018

Sted: Severin Kursuscenter, Skovsvinget 25, 5500 Middelfart

Deadline for tilmelding: Fredag den 11. maj 2018

 

De tre workshops tager handler om den digitale kunderejse:

WORKSHOP 1:

  • Hvordan sikrer du dig, at dine bilannoncer og din forretning bliver set af de rigtige bilkøbere på internettet?
  • Fisk effektivt efter brugere, som kunne blive til leads og senere kunder.
  • Sådan måler du effekterne af din annoncering og dine øvrige tiltag som retargeting og SEO-optimering.

Konverter brugere på dine digitale kanaler til leads, der kan blive kunder.

WORKSHOP 2:

  • Bliv mere relevant for dine kunder online og indfør mere selvbetjening.
  • Hvordan gør man en hjemmeside mere dynamisk og datadreven?
  • Biltorvet præsenterer Online-bilsalg, Online-servicebooking, optimering af websider, SEO og retargeting samt analyse af dine kunders færden via Google Analytics og sociale medier som Facebook.

WORKSHOP 3:

  • Konverter leads til kunder gennem den klassiske salgstragt med kontakt, prøvekørsel, tilbud, salg og fastholdelse.
  • Biltorvet præsenterer en række værktøjer, som bliver brugt med succes af mange bilhuse.
  • Du sparer tid på administration og undgår fejl.
  • Vi kigger blandt andet på DMS-integration i AutoDesktop, CRM, digital signatur, digitale køresedler og meget mere.
  • Undgå at komme på kant med GDPR, den nye persondataforordning og markedsføringsloven med Samtykke.Net.

 

Vel mødt til en superspændende dag!


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Biltorvet A/S

Skagensgade 1,1
2630 Taastrup
Danmark
Biltorvet A/S

Send til en kollega

0.177