Fang kunder bedre: Biltorvet inviterer til Årsdag

| Medlemsnyhed | Indrykket af Biltorvet A/S

Bilkunderne kommer kun i din butik for at købe. Øvelsen er derfor at få tiltrukket dem online og fastholde dem digitalt. Det handler Biltorvets Årsdag den 22. maj om.

Bilkunderne kommer ikke længere i din butik for at få at vide, hvilken bil, der passer dem bedst. De kommer for at købe. Øvelsen er derfor at få tiltrukket dem online og fastholde dem digitalt.

Det handler Biltorvets årsdag den 22. maj om.

Hvor er mine kunder? 
Bilkundernes behovsafdækning sker i dag online via internettet. Når de kommer i bilforretningen, er de klar til at købe. 1,6 gange en kunde kommer i bilbutikken, sker der et salg, viser statistikker.

Rygraden i Biltorvets årsdag den 22. maj i år bliver tre faglige workshops, som tager udgangspunkt i, hvordan bilforhandlere indfanger og fastholder bilkunderne online og digitalt.

Det sker i en hyggelig atmosfære, i tre workshops, hvor der kan komme en god og tæt dialog om tingene. Meningen med dagen, er at give indsigt, faglig viden og inspiration til at sælge biler på nye digitale veje. Men også at fodre Biltorvet A/S i videreudviklingen af digitale produkter til bilsalg. 

Så kom til årsmøde den 22. maj, så du får muligheden for at blive klogere på at sælge biler kløgtigt.

Alle tilmeldte får lov at indsende spørgsmål på forhånd, og de bedste tager vi op på dagen. 

Klik her for tilmelding

Læs mere her

 

PROGRAM:

Workshop 1: Digital markedsføring - potentielle leads

  • Hvordan sikrer du dig, at dine bilannoncer og din forretning bliver set af de rigtige bilkøbere på internettet?
  • Det handler om at fiske effektivt efter brugere, som kunne blive til leads og senere kunder.
  • Hvordan kan du kan måle på effekterne af din annoncering og dine øvrige tiltag, heriblandt SEO-optimering og retargeting.

    Workshopleder er direktør for Biltorvet A/S, Claus Nyboe.


Workshop 2: Digital tilstedeværelse - skab leads

  • Her handler det om at konvertere brugere på dine digitale kanaler til leads, som senere kan blive til kunder.
  • Hvordan kan du blive mere relevant for dine kunder online og indføre mere selvbetjening? Hvordan gør man en hjemmeside mere dynamisk og datadreven?
  • Biltorvet A/S præsenterer Online-bilsalg, Online-servicebooking, optimering af websider, samt analyse af dine kunders færden via Google Analytics og sociale medier som Facebook.

    Workshopleder er CPO/Product Owner Web, Søren Eriksen.
     

Workshop 3: Digital forretning - fra leads til salg

  • Hvordan konverterer du leads til kunder gennem den klassiske salgstragt med kontakt, prøvekørsel, tilbud, salg og fastholdelse?
  • Biltorvet præsenterer en række værktøjer, som bliver brugt med succes af mange bilhuse. Du sparer tid på administration og undgår fejl. 
  • Vi kigger blandt andet på DMS-integration i AutoDesktop, CRM, digital signatur, digitale køresedler, Service-online og Samtykke.Net.

    Leder af workshoppen er COO/Chef for forretningsdrift i Biltorvet, Peter Larsen og CTO/IT-udviklingschef Anders Pedersen.

Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Biltorvet A/S

Skagensgade 1,1
2630 Taastrup
Danmark
Biltorvet A/S

Send til en kollega

0.112