100 millioner biler med fejl...

| Medlemsnyhed | Indrykket af Digitalservicebog

1 ud af 10 biler, er berørt af en fejl/forbedring bilproducenten kan udbedre gratis for bilejeren - de såkaldte "fabriks kampagner/auktioner"

Der er næsen én milliard biler i verden, og i år 2050 vil antallet være fordoblet til to milliarder...

Stort set alle bilproducenter opdager fejl i deres produktion ca. hver 10. bil har fejl, der bør rettes så forbrugeren får det produkt de har købt - men det er ikke et krav at producenten skal informerer forbrugeren om disse fejl. 

  • ✔ Kun de såkaldte "recall" der er sikkerheds fejl, har producenten pligt til at informerer forbrugeren om - oftes via brev. (det kan være fejl hvor bilen kan brænde, eller bremser svigter)
  • X Men service fejl - som feks. et "remhjul" der er defekt og kan koste et motorhavari med et stor økomomisk tab for forbrugeren , er ikke et krav at producenten informerer forbrugeren om.

Digital-servicebook.com tilbyder nu alle værksteder en mulighed for at håndterer denne kontrol på deres kunders biler - dette er ikke kun er en udfordring i den "frie bilbranche", men hele bilbranchens opgave.

Hos Digital-servicebook.com har vi brugt lang tid på dialog med stort set alle producenter omkring adgang til fabriks databaser med info om netop de så kaldte "fabriks kampagner/auktioner"

  • Rigtigt mange producenter har været meget åbne og hjælpsomme omkring denne mulighed.
    • Det er jo netop også i producentens interesse at forbrugeren får det produkt de har købtøbt
  • Dog er der enkelte mærker der stædig tror at de har "monopol" på data og forbrugeren.
    • Her kræver det noget mere dialog omkring muligheden.
    • Men vi tror ikke på at de producenter der ikke vil åbne op for denne data adgang, vinder forbrugeren og forbrugerorganisationers tillid på sigt - det bliver spændende.

Hos Digital-servicebook.com er vi nu så langt at vi kan håndterer "fabriks kampagner/auktioner" på 31 bilmærker og der kommer flere til. - derfor lanceres i feburar 2018, denne mulighed for at sikre forbrugerne og deres biler en optimal service, når deres værksted/forhandler bruger Digital-servicebook.com.

Med Digital-servicebook.com får værksteder/forhandler flg:

  • Digitalservicebog - til alle biler.
  • Online booking mobul.
  • SMS indkaldelse ved kommende værkstedsbesøg.
  • Markedsføring overfor nye kunder.
  • Gratis app til alle kunder.
  • "Fabriks kampagner/auktion" håndtering.

Digital-servicebook.com - er bilbranchens eneste neutrale system der holder bilen, forbrugerne og værkstedet opdateret - er dit værksted endnu ikke godkendt til at bruge Digital-servicebook.com så tilmeld dig HER

Er du forbruger, så kan du tjekke om dit værksted bruger Digital-servicebook.com HER


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Digitalservicebog

Vordingborgvej 79, 1.. sal
4700 Næstved
Danmark
Digitalservicebog

Send til en kollega

0.163