23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Bilforhandlerens guide til sporing af bilkøberens digitale købsrejse

En ny analyse foretaget af AutoUncle, baseret på +150 danske bilforhandleres Google Analytics-konti, viser, at under 5 % af forhandlerne har opsat sporing korrekt på deres hjemmesider. Dette betyder, at langt de fleste forhandlere mangler grundlæggende indsigt i deres kunders digitale rejse og effekten af deres markedsføringsinvesteringer. Manglende sporing betyder, at vigtige data om bilkøbernes adfærd og konverteringer går tabt, hvilket kan føre til dårlige beslutninger og ineffektiv brug af marketingbudgetter.

Udløber
31. oktober 2025

AutoUncle har udarbejdet en guide til sporing af bilkøberens digitale købsrejse:

✅ En 30-siders guide til at indsamle og analysere brugbare data i Google Analytics via din hjemmeside, der kan understøtte strategisk vigtige beslutninger.
✅ Udviklet i samarbejde med nogle af landets førende CMO'er og digitale eksperter i bilbranchen for at sikre relevante og værdifulde indsigter. 
✅ Praktiske tips til, hvordan du kan tilskrive salg af biler til digitale marketingkanaler – uden behov for en dyr og tidskrævende CRM-integration.

Download guiden gratis her

AUTOUNCLE ApS
Klostergade 56C
8000 Aarhus
Århus Kommune
Danmark
CVR nummer: DK33165544

Kontaktperson

ML
Mads Lauridsen
Head of marketing
+45 42513142 mads.lauridsen@autouncle.com

Send til en kollega

0.063