Bilforhandlerens guide til sporing af bilkøberens digitale købsrejse
En ny analyse foretaget af AutoUncle, baseret på +150 danske bilforhandleres Google Analytics-konti, viser, at under 5 % af forhandlerne har opsat sporing korrekt på deres hjemmesider. Dette betyder, at langt de fleste forhandlere mangler grundlæggende indsigt i deres kunders digitale rejse og effekten af deres markedsføringsinvesteringer. Manglende sporing betyder, at vigtige data om bilkøbernes adfærd og konverteringer går tabt, hvilket kan føre til dårlige beslutninger og ineffektiv brug af marketingbudgetter.
AutoUncle har udarbejdet en guide til sporing af bilkøberens digitale købsrejse:
✅ En 30-siders guide til at indsamle og analysere brugbare data i Google Analytics via din hjemmeside, der kan understøtte strategisk vigtige beslutninger.
✅ Udviklet i samarbejde med nogle af landets førende CMO'er og digitale eksperter i bilbranchen for at sikre relevante og værdifulde indsigter.
✅ Praktiske tips til, hvordan du kan tilskrive salg af biler til digitale marketingkanaler – uden behov for en dyr og tidskrævende CRM-integration.