23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Autorola er med i opløbet om global vækstpris i Monaco

Autorola Group, ledet af Peter Grøftehauge, har vundet den danske udgave af EY Entrepreneur Of The Year 2024. Nu forbereder de sig på den internationale finale i Monaco, hvor de vil præsentere deres succesfulde digitale løsninger til bilbranchen.

Peter Grøftehauge, direktør for Autorola Group, er stolt over at have vundet den danske udgave af EY Entrepreneur Of The Year 2024. Denne prestigefyldte pris anerkender virksomhedens imponerende vækst og innovative løsninger inden for digitalisering af bilbranchen. Autorola, der blev grundlagt i 1996, har opnået en milliardomsætning og beskæftiger i dag over 800 medarbejdere i 18 lande.

I begyndelsen af juni rejser Peter Grøftehauge og hans team til Monaco for at deltage i den internationale finale. Her vil de præsentere deres online-platform til bilauktioner, system til håndtering af bilflåder og salg af markedsdata. Autorola har formået at nå deres nuværende størrelse uden eksterne investeringer, hvilket gør deres præstation endnu mere bemærkelsesværdig.

"Vi er enormt stolte af at have vundet i Danmark og ser frem til at repræsentere vores land i Monaco," siger Peter Grøftehauge. Han erkender dog, at konkurrencen bliver hård, da ingen danskere eller skandinaver tidligere har vundet den internationale runde.

Autorola har store planer for fremtiden, herunder en vækst på 25 procent om året og en fordobling af omsætningen inden for fire år. Et særligt fokusområde for 2025 er implementeringen af kunstig intelligens, som skal integreres i virksomhedens projekter og kundeservice.

Finalen i Monaco finder sted fra 3. til 6. juni, og Peter Grøftehauge glæder sig til at netværke med andre nationale vindere og repræsentere Danmark på den globale scene.

Autorola Danmark A/S
Skibhusvej 52A, st.
5000 Odense C
Odense Kommune
Danmark
CVR nummer: DK30242882

Kontaktperson

TBK
Tanja Bendixen Kryger
Communications Manager
+45 21946155 tabk@autorola.dk

Send til en kollega

0.047