23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Pressemeddelelse: Ny prisstruktur hos Smartvan.

Det skal være endnu nemmere, at være kunde hos SmartVan og vi er derfor glade for at annoncere en ny og forbedret prisstruktur. Vi har lyttet til vores kunders feedback og foretaget betydelige ændringer for at gøre priserne på vores sidepaneler og varerumsgulve til varebiler, mere tilgængelige og overkommelige.

Vi ved, at der er behov for gennemsigtighed i priserne, når vores kunder køber sidepaneler eller bunde, og vores nye prisstruktur afspejler nu dette.

Dette betyder, at det bliver lettere at gennemskue prissætningen og vælge den løsning, der passer bedst til kundernes behov, uden at skulle bekymre sig om komplekse beregninger eller skjulte gebyrer.  Sidepanelerne og varerumsgulvene bliver produceret hos SmartVan, hvilket giver mulighed for fleksible leveringstider til kunderne.

"Vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder en mere enkel og gennemsigtig prisstruktur," udtaler Mikael, direktør i Smartvan. "Ved at forenkle processen ønsker vi at gøre det lettere for vores kunder at træffe beslutninger og få adgang til de løsninger, de har brug for, til en fair pris,” afslutter han.

Den nye prisstruktur træder i kraft d. 08.04.24, og vi ser frem til at fortsætte med at servicere vores kunder med den samme høje kvalitet, som de altid har kunnet forvente af Smartvan.

For mere information om vores nye prisstruktur, kontakt venligst SmartVan på 5810 1200.

Find de nye priser på Smartvan.dk

SmartVan er et nordjysk selskab med Danmarks bredeste sortiment inden for professionelt udstyr til varevognen. Sortimentet består af stærke internationale produktbrands og egenproduktion. Selskabet har en professionel bestyrelse og kendetegnes ved en stærk ejerkreds, der bl.a. tæller Lauritzen Fonden.

SmartVan A/S
Porsborgparken 25