23948sdkhjf
Del siden
Annonce

I lyset af DENSOs 75 års jubilæum løfter Aftermarket-teamet sløret for deres fremtidsvision

Nu hvor DENSO fejrer sine første 75 år, giver Aftermarket-afdelingens øverste ledelse et indblik i sin løbende strategi og vision for fremtiden

Det første medlem af teamet i det varme sæde var Senior Manager, IAM Sales, Richard Rybacek.

Hvad er fokus for DENSO Aftermarket-salgsstrategien?
"Vores primære fokus er fortsat kunderne, og hvordan vi kan hjælpe dem med at håndtere udfordringerne i et marked i forandring. Det er naturligvis altafgørende at give dem større adgang til udskiftningsprodukter af høj kvalitet, og en del af dette mål er at udvikle en mere bæredygtig forsyningskæde og forlænge disse deles livscyklus. Derudover vil vi yderligere styrke disse relationer ved at åbne nye digitale kommunikationskanaler for bedre at kunne betjene workshops og slutbrugere, hvilket øger viden og reducerer problemer med montering."
Hvad er tilstanden på eftermarkedet?
"EU's eftermarked er stærkt, modstandsdygtigt og i konstant udvikling, og med en aldrende bilpark er det i vækst. Det er imidlertid et enormt konkurrencepræget marked, og med det nuværende skift drevet af elektrificering, ADAS og anden teknologisk udvikling, såsom øget softwarereparation og over-the-air-opdateringer, er vi opmærksomme på den indvirkning, dette vil have på vores partnere og planlægger strategiske metoder til at støtte dem på denne rejse.
 

Derefter var det Thomas Bosman, Director, Deputy Head EU Aftermarket & Industrial Solutions.

Hvad er de mest spændende innovationer, som DENSO har i støbeskeen?
"Vores mission er at bidrage til en bedre verden. Vi ønsker at bidrage til samfundets overgang til grøn, sikker og bekymringsfri mobilitet.
"CO2-neutral teknologi såsom brintrelaterede teknologier vil have en enorm positiv indvirkning på verden og befolkningens trivsel, men også luftmobilitet i byerne, et projekt, der har potentiale til at ændre dynamikken i personlig transport.
"Med fokus på vores egen afdeling arbejder vi på spændende projekter, som ikke har med biler at gøre, såsom Last Mile Cold Chain (temperaturstyrede fødevarer og farmaceutiske leverancer i byer)
"Derudover afslørede Shinnosuke Hayashi i sin første europæiske offentlige optræden som DENSO-præsident og COO for DENSO under IAA Mobility-showet i september, at virksomheden planlægger at investere 63 milliarder euro (¥ 10 billioner) i forskning og udvikling i løbet af de næste 10 år i forbindelse med sin stræben efter nul emissioner og nul trafikdræbte inden for mobilitet og samfund."
Hvilke områder fokuserer DENSO Aftermarket & Industrial Solution sin strategi på?
"I overensstemmelse med DENSO's globale strategi om at opnå kulstofneutralitet er bæredygtighed det dominerende tema, så vores Reman & Repair-aktiviteter er en særlig vigtig del af dette mål, og vi udfordrer konstant os selv til at udvide vores kompetencer yderligere og hjælpe vores partnere med at gøre det samme."
 

Til sidst talte vi med Masayuki Yamada, Executive Coordinator, EU Aftermarket & Industrial Solutions.

Hvad kan du fortælle os om DENSOs eftermarkedsfremtid ud fra et produktperspektiv?
"Siden grundlæggelsen har DENSO-koncernen været dedikeret til at designe og fremstille sikre produkter af høj kvalitet, der tilfredsstiller kundernes behov og gør sig fortjent til deres tillid, hvilket er grunden til, at DENSO Aftermarket altid har været synonymt med komponenter af høj kvalitet. Denne politik vil naturligvis fortsætte, uanset om vi leverer produkter med et DENSO-mærke eller som for nylig med et PowerEdge-mærke. Uanset mærke skal alle vores produkter overholde strenge standarder, der sikrer, at delen er af højeste kvalitet, uanset farven på æsken."
Er der nye produkter eller tjenester på vej?
"Vi udvider løbende vores eftermarkedsprogram med nye månedlige tilføjelser, men med lanceringen af PowerEdge-mærket har vi kunnet udvide vores rækkevidde og levere en løsning til kunder, som søger et værdidrevet sortiment, der stadig giver kvalitetssikring. Ud over den salgs- og marketingsupport, vi yder til vores direkte kunder, vil vi desuden fortsætte med at støtte dem, der er ansvarlige for montering af vores produkter, med teknisk information og undervisning for at tilbyde en holistisk tilgang til begge sektorer på markedet. Dette mål er naturligvis konstant, så vi arbejder altid på at komme tættere på markedet, så vi kan levere merværdi på tværs af sektoren."
 

DENSO Europe B.V.
Hogeweyselaan 165
1382 JL Weesp
Netherlands
CVR nummer: NLDenso Europe

Kontaktperson

Rune Bargholz Molt Wengel
Sales Executive Nordics
+45 31535444 r.wengel@eu.denso.com

Send til en kollega

0.046