23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Autosource Group går live med Auto-Trust: Den nye tillidsmarkør i bilindustrien er født

Autosource Group og det digitale datterselskab ASG Digital, annoncerer lanceringen af deres banebrydende anmeldelsesportal, Auto-Trust, der er dedikeret til at skabe gennemsigtighed, tillid og overblik i forbrugeranmeldelser i bilindustrien. Auto-Trust er opstået i samarbejde med folkene bag den tyske version, Die Autohaus Kenner, der har indtaget den tyske milliardindustri med stor succes.

Helhedsvurdering via automatisk indhentning af online anmeldelser

Auto-Trust adskiller sig fra andre anmeldelsesportaler ved at samle alle virksomhedens online anmeldelser ét sted for at skabe en helhedsorienteret vurdering. Softwaren bag Auto-Trust indhenter automatisk anmeldelser fra førende platforme som Google, Facebook og Trustpilot, hvilket giver brugerne en ubesværet mulighed for at danne sig et samlet indtryk af virksomheden.

"Vi forstår vigtigheden af gennemsigtighed og det at træffe informerede valg i bilindustrien – en rejse som vi med sikkerhed kan sige starter online. Med Auto-Trust ønsker vi at tilbyde en enestående mulighed for at få et overblik over en virksomheds omdømme ved at samle anmeldelser fra flere kilder," udtaler grundlægger Kent Bernstorf. "Det er et skridt imod større tillid mellem autobranchens virksomheder og dens kunder."

Auto-Trust skaber tryghed via unikke troværdighedsfaktorer

Auto-Trust er udviklet for at imødekomme behovet for en troværdig platform, hvor bilentusiaster, købere og sælgere kan interagere i et tillidsfuldt miljø. Her kan brugerne dele deres oplevelser med forhandlere, autoværksteder og andre serviceudbydere inden for bilindustrien. Dette gavner ikke blot potentielle købere i deres beslutningsproces, men motiverer også virksomheder til at levere høj kvalitet og kundeservice.

Platformen er bygget på principperne om gennemsigtighed, ærlighed og troværdighed. Dette styrkes af de unikke troværdighedsfaktorer, der beskytter virksomheder mod urimelig kritik og giver forbrugerne et indblik i anmeldelsernes autenticitet. CSO, Jesper Wang, forklarer, "Forbrugerne kan tilføje op til 5 troværdighedsfaktorer til en anmeldelse, hvilket synliggør det reelle kundeforhold over for andre brugere på portalen."

Det nye bindeled mellem forbrugere og bilforhandlere

Auto-Trust lanceres som et innovativt skridt mod en mere åben og ærlig bilhandelsproces, hvor bilkøbere og -sælgere kan udveksle erfaringer og vurderinger. Platformen vil lette beslutningsprocessen for forbrugerne og give virksomheder mulighed for at vise deres engagement i kundetilfredshed og være til stede i den online informationssøgning.

"Vi er begejstrede over at introducere Auto-Trust til markedet," udtaler bestyrelsesformand Jens Prytz Sørensen, der gennem sin tidligere topstilling i den tyske Hella-koncern har faciliteret kontakterne til folkene bag Die Autohaus Kenner. ”Med Auto-Trust håber vi at skabe en positiv forandring i branchen ved at opmuntre til højere standarder og tillid, præcis som vi har set fra det tyske marked”.

Die Autohaus Kenner har mere end 2 millioner anmeldelser og bliver især anvendt internt i branchen som et måle- og sammenligningsværktøj, hvor forhandlerne hurtigt kan få et overblik over performance-karaktererne i B2B- og B2C-segmenterne. Autosource Group, der er førende inden for udvikling af digitale løsninger til autobranchen, ser optimistisk på mulighederne for at skalere platformen til resten af Skandinavien.

 

Ved spørgsmål kan CSO Jesper Wang kontaktes på jw@autosourcegroup.dk eller tlf. +45 40 63 68 37.

ASG Digital A/S
Bondovej 16
5250 Odense SV
Odense Kommune
Danmark
CVR nummer: DK40066349

Kontaktperson

MB
Morten Burcharth
Marketingchef
mob@autosourcegroup.dk

Send til en kollega

0.047