23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Blåkläder Workwear hovedsponsor for Red Bulls årlige sæbekasseløb

Hundredvis af kreative og hjemmelavede sæbekassebiler var klar til start, da Red Bulls berømte løb fandt sted i Oslo. Red Bull og sæbekasseløbet repræsenterer mange af Blåkläders egne værdier: mod, kreativitet, kvalitet og legesyge. Derudover skaber selve løbet en enorm entusiasme og glæde blandt publikum, så det er virkelig en dag, vi og de mange tilskuere ser frem til.

Den 20. august var hundredvis af kreative og hjemmelavede sæbekassebiler klar til start, da Red Bulls berømte løb fandt sted i Oslo.

Oplev det fede event via Blåkläder Workwears instagram-profil her 

Løbet er et samarbejde mellem to stærke og legesyge brands: Red Bull som arrangør bag det hele, og Blåkläder Workwear, der ikke blot er hovedsponsor for løbet, men også selv deltager.

-          At se kreativiteten og engagementet hos deltagerne, der konstruerer deres egne sæbekassebiler, er intet mindre end imponerende. Vi er store tilhængere af legesyghed, lidenskab og mod, og derfor er vi en naturlig partner for Red Bull, siger marketingchef for Blåkläder Norge, Anja Løkke.

Team Blåkläder klar til start

Ud over rollen som hovedsponsor for løbet var Blåkläder klar til start med deres helt eget sæbekassehold, der blandt andet tæller nogle af deres ambassadører i Blåkläder Family. Holdkaptajn var John Hammersmark, kendt som "kaptajnen" fra det berømte norske reality-tv-show "Kompani Lauritzen".

-          Det er en vigtig opgave, der kræver en stor grad af samarbejde og holdånd, og vi er helt sikkert klar til opgaven, løs det fra John Hammersmark.

Betydningen af legesyge

Blåkläder har altid fokuseret på at finde legekammerater, der deler virksomhedens værdier og perspektiver. I dag er Blåkläder verdensledende inden for ansvarligt produceret arbejdstøj, men virksomheden begyndte som underdog. Derfor ved Blåkläder alt om vigtigheden af at udfordre det eksisterende og turde bringe ny tænkning til bordet.

-          Red Bull og sæbekasseløbet repræsenterer mange af vores egne værdier: mod, kreativitet, kvalitet og legesyge. Derudover skaber selve løbet en enorm entusiasme og glæde blandt publikum, så det bliver virkelig en dag, vi og de mange tilskuere ser frem til, kommenterer Anja Løkke.

Red Bulls første sæbekasseløb fandt sted i Bruxelles i 2000. Siden da er løbet blevet afholdt mere end 100 gange over hele verden og har skabt spænding og glæde både for deltagere og publikum.


For yderligere information, kontakt venligst:

René Christiansen, country manager, Blåkläder Workwear Danmark, 21 77 02 94 / Rene.Christiansen@blaklader.com 

Presseservice og billeder: Jacob Lange, Lange PR, 20 76 30 20 / jacob@langepr.dk

Om Blåkläder

Blåkläder blev grundlagt i den svenske by Svenljunga i 1959, og virksomheden udvikler, producerer og distribuerer arbejdstøj, handsker og sikkerhedsfodtøj til alle professionelle faggrupper inden for håndværksfagene, industrien, transportsektoren, produktion og service. Blåkläder står for kvalitet, holdbarhed og funktionalitet, som virksomheden konstant arbejder med at forbedre. Virksomheden sælger sine produkter i 20 lande, og hovedkontoret ligger fortsat i Svenljunga i Sverige. Blåkläder har sine egne fabrikker i Sri Lanka og Myanmar, mere end 7.000 ansatte og en årlig omsætning på 2,4 mia. svenske kroner. Det gør Blåkläder til en af verdens førende producenter af kvalitetsarbejdstøj og det største brand inden for arbejdstøj i Norden.

Læs mere på www.blaklader.com 

Blåkläder Workwear ApS
Juelstrupparken 10A, 1. tv.
9530 Støvring
Rebild Kommune
Danmark
CVR nummer: DK33369409

Kontaktperson

Solvej Asmussen
Digital Marketing
+45 30809796 solvej.asmussen@blaklader.com

Send til en kollega

0.047