23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Del siden
Annonce

En lukrativ indtægtskilde for autoværksteder

Forestil dig at du som bilejer har booket tid på dit værksted til service, hjulskift eller lignende. Du afleverer din bil - og kort tid efter bliver du ringet op af værkstedet.

Vil du have repareret stenslaget i din forrude, nu hvor vi alligevel har bilen inde?

Bilejere der har prøvet at få et stenslag repareret, vil måske stille sig selv en række spørgsmål. Den prisbevidste bilejer: Skal jeg så betale for at værkstedet kører bilen hen til en autoglas specialist? 
Er reparationen dyrere at få udført på mit værksted? Og svaret på begge spørgsmål er: Nej! Den kvalitetsbevidste bilejer: Har de selv tænkt sig at reparere det - og kan de det? Hvis de selv reparerer stenslaget, er det så lige så godt som hos specialisten? Og svaret er i begge tilfælde: Ja! Men de fleste vil uden betænkningstid sige ja – fordi de ser en stor værdi i ikke at skulle lave en ekstra aftale og afsætte ekstra tid i deres kalender.

Læs mere...

Triscan A/S
Engmarken 11
8220 Brabrand
Århus Kommune
Danmark
CVR nummer: DK27755968

Kontaktperson

TFA
Thomas Fuglsang Andersen
Marketingchef
+45 40228431 tfa@triscan.dk
BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web04